Friday, August 1, 2014

Happy Birthday Zeke! (2014)

Who is the birthday boy?

Who is a big 5 years old?

Who is going to get another visit with the veterinarian?  (Sorry I mentioned that!)

Zeke is the newest member of the cat family here.  He is a big Maine Coon.  I shall put up a number of old photos to remember him in the good old days.  Hope there are many more good days to come!









Zeke (left) and Opie











I think I would like some new toys!

Patriotic Zeke





There will be treats but you must share with everyone! 






8 comments:

  1. Oh he is such a handsome boy! Happy birthday and here's to many many more!

    ReplyDelete
  2. Ich möchte Zeke auch gratulieren. Eine wundervolle Katze, gefällt mir sehr gut. Pass gut auf sie auf.
    Einen schönen Abend wünscht Dir
    Irmi

    ReplyDelete
  3. Wie die Zeit vergeht. Zeke war als Baby ja schon bezaubernd und ist mit den Jahren noch schöner geworden.
    Alles Gute zum Geburtstag Zeke
    wünschen Dir
    Sandra und ich Blacky Fuchsberger.

    ReplyDelete
  4. it's nice for you to know when he was born.
    i don't know my cat birthday.
    anyway!! happy birthday zeke!

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday auch von mir...auch wenn es nachträglich ist.

    Viele liebe Grüsse und take care

    N☼va

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Zeke!
    Bleib gesund und munter und geniesse viele schöne Jahre mit deiner Familie. :-)
    Ein ganz hübsches Baby warst, doch auch jetzt gefällst du mir sehr gut.

    Herzliche Grüsse an alle.

    Julai & Fiona

    ReplyDelete
  7. Zeke thanks everyone for the birthday wishes!

    ReplyDelete